لیست عمل هایی که همزمان با عمل بینی انجام داده می شوند

عمل های همزمان با عمل بینی
چکیده مطلب

عمل جراحی بینی یک نوع جراحی پلاستیک است که برای انجام آن نیاز به ترکیبی از بیهوشی عمومی و موضعی است. خود عمل نسبتا پیچیده است و چند ساعت طول می کشد. بنابراین، لاجرم طی این مدت زمان، بیمار بیهوشی دریافت می کند. همین موضوع باعث شده که برخی از بیماران که خواهان انجام یک […]

فهرست مطلب

عمل جراحی بینی یک نوع جراحی پلاستیک است که برای انجام آن نیاز به ترکیبی از بیهوشی عمومی و موضعی است. خود عمل نسبتا پیچیده است و چند ساعت طول می کشد. بنابراین، لاجرم طی این مدت زمان، بیمار بیهوشی دریافت می کند. همین موضوع باعث شده که برخی از بیماران که خواهان انجام یک یا چند عمل ساده دیگر هستند، فرصت را غنیمت شمرده و همزمان با عمل بینی (و تنها با یک بار بیهوشی) از جراح خود بخواهند تمام عمل ها را باهم انجام دهد. اما آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ اگر می توان همزمان با رینوپلاستی عمل یا عمل های دیگری انجام داد، نام آن عمل ها و شرایط انجامشان چیست؟


آیا امکان انجام چند عمل همزمان با عمل بینی وجود دارد؟

پاسخ به این سوال به طور کلی مثبت است. از آنجا که ممکن است چند بار بیهوشی برای انجام اعمال جراحی در یک شخص عوارض ناخواسته به همراه داشته باشد، این امکان وجود دارد که با یک بار بیهوشی یا بیحسی (طی عملی مانند عمل بینی)، تعدادی جراحی دیگر به صورت محدود انجام داد.

عمل ها همزمان با جراحی بینی انجام نمی شود


به طور معمول تا یک عمل به پایان نرسد امکان شروع یک جراحی دیگر وجود ندارد. ابتدا عمل بینی انجام می شود و پس از اتمام آن، زمانی که هنوز بیهوشی اثرش از بین نرفته عمل های دیگر آغاز می شود.


چه عمل هایی همزمان با عمل بینی انجام می شود؟

تعداد عمل هایی که همزمان با جراحی بینی انجام داده می شوند محدود هستند و لازم به ذکر است که همگی با هم انجام نمی شوند. یعنی لزوما زمانی که ما یک لیست از این عمل ها ارائه می دهیم منظورمان این نیست که همگی با یکبار بیهوشی و همزمان انجام می شوند. ممکن است یک یا نهایت دو تا 3 عمل به صورت محدود انجام داده شود.

لیست جراحی هایی که همزمان با عمل بینی انجام داده می شوند عبارتند از:

  • لیفت شقیقه
  • عمل باکال فت
  • ساکش غبغب
  • تزریق چربی به صورت
  • عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی
  • عمل لیفت سانترال لب
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق فیلر(ژل)

هر کدام از عمل ها در ادامه به صورت خلاصه توضیح داده شده است. اگر توضیحات برایتان کافی نیست، می توانید به مقالات مرتبط با هر کدام از عمل ها که به صورت جداگانه در سایت موجود است مراجعه کنید. تنها کافیست روی لینک هایی که در ادامه خواهید دید کلیک کنید.


تخفیف انجام این عمل ها برای یک مدت محدود + مشاوره رایگان

دکتر شاهین شمس قصد دارند برای یک مدت محدود، عمل هایی که در لیست بالا عنوان شده است را همزمان با عمل بینی، با تخفیف استثنایی انجام دهند. مشاوره به صورت کاملا رایگان است و تخفیفات بسته به نوع جراحی که می خواهید همزمان با عمل بینی انجام دهید متفاوت خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از طریق دریافت نوبت آنلاین اقدام کنید.

 


لیفت شقیقه

لیفت شقیقه

جراحی لیفت به مجموعه عمل هایی گفته می شود که با هدف جوانسازی پوست، از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست انجام داده می شود.

و لیفت شقیقه نیز عملی است که در آن، با بالا کشیدن پوست در ناحیه شقیقه به برطرف کردن چین و چروک، افتادگی پوست، بالا بردن گوشه های خارجی ابرو و پیشانی  اقدام می شود.


عمل  جراحی برداشتن باکال یا بوکال فت

برداشتن چربی های کنار گونه

توده چربی بوکال در وسط گونه های شما و بین عضلات صورت و فضای خالی استخوان گونه واقع شده است. اندازه این چربی در افراد مختلف متفاوت است. در برخی افراد بافت چربی بوکال به قدری زیاد است که باعث شده چهره آن ها گرد و چاق به نظر برسد. با برداشتن و کاهش اندازه این چربی می توان چهره را از حالت گردی بیرون آوردن و چهره جوانتر و زیباتر به افراد بخشید.

خواندن  لیفت ابرو چگونه صورت شما را جوانتر می کند؟

ساکش غبغب

به بافت چربی اضافی که در زیر چانه و گردن قرار دارد غبغب اطلاق می شود. غبغب اغلب به دلیل افزایش سن و یا چاقی موضعی در ناحیه گردن ایجاد می شود. با کمک ساکشن می توان چربی های این منطقه را آب کرد تا گردن صاف شده و غبغب از بین برود. این عمل نیز می تواند همزمان با عمل بینی انجام داده شود.


تزریق چربی به صورت

برای افرادی که چین و چروک پوستی دارند و یا اینکه بافت چربی صورت آن ها تحلیل رفته (چه بر اثر افزایش سن و چه بر اثر لاغری) می توان تزریق چربی انجام داده و صورت را پرتر یا جوانتر کرد. چربی در این روش از بخش های دیگر بدن (مثل شکم و باسن) برداشته شده و پس از خالص سازی با دستگاه سانتریفیوژ به صورت تزریق می شود.


بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی عملی است که برای ترمیم یا زیبایی بخشی به پلک ها انجام داده می شود. اگر افتادگی پلک دارید و پوست آن شل یا آویزان شده می توانید همزمان با عمل بینی افتادگی پلک را نیز عمل کنید.


لیفت سانترال لب

ساختار لب ها نیز با افزایش سن ممکن است دچار تغییراتی شود که از نظر زیبایی شناختی مساله ساز است. برای مثال ممکن است دور لب چین و چروک و خطوطی ایجاد شود. برای برطرف کردن این مشکلات می توان از فیلر استفاده کرد اما یک روش دائمی و اساسی بری رفع این مشکل انجام عمل لیفت لب است.

همچنین در افراد جوانی که لب های نازک و افتاده ای دارند و فاصله بین لب و پایه بینی زیادی دارند نیز می توان این عمل را جهت رفع عیوب و زیباسازی بیشتر لب و چهره + کاهش فاصله ذکر شده انجام داد.

لیفت سانترال یا سنترال نیز یک تکنیک لیفت لب است که معمولا همراه با عمل بینی انجام داده می شود و انجام همزمان این دو عمل می تواند هزینه ها را کاهش دهد.


بوتاکس

بوتاکس پروتئینی است که از سم بوتولینوم ساخته می شود و باکتری کلستریدیوم بوتولینوم آن را تولید می کند.  این ماده سمی عضلات را ضعیف یا فلج می کند. از دوزهای پایین و اندک سم بوتاکس می توان برای کاهش چین و چروک پوستی به صورت موقت استفاده کرد. از بوتاکس همچنین می توان برای مدیریت برخی مشکلات عضلانی در صورت و جاهای دیگر استفاده کرد.


فیلر پوست (ژل)

فیلر به معنی پر کننده است و منظور از فیلر پوست، استفاده از موادی برای پر کردن چین و چروک و خطوط پوستی و حجم دادن به پوست است. تعداد زیادی ماده پر کننده یا فیلر پوست وجود دارند که به صورت ژل مانند هستند و عیبو ظاهری پوستی را به صورت موقت پر می کنند. طی عمل بینی می توان به بخش های مختلف صورت مانند لب و یا گونه ها یا جاهای دیگر فیلر تزریق کرد.


دریافت نوبت همزمان عمل بینی و عمل های دیگر از دکتر شمس

اگر مایل هستید علاوه بر عمل زیبایی بینی، تعدادی از عمل های ذکر شده در این مقاله را همزمان با عمل بینی انجام دهید می توانید برای مشاوره و ارزیابی به مطب دکتر شمس مراجعه کنید. برای دریافت نوبت آنلاین و تخفیف می توانید روی لینک دریافت نوبت آنلاین کلیک کنید. همچنین شما می توانید برای مشاهده گالری تصاویر قبل و بعد از عمل بینی و یا نظرات بیماران دکتر شاهین شمس روی لینک های مشخص شده کلیک کنید.

0/5 (0 دیدگاه)
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس

دکتر شاهین شمس رتبه برتر بورد تخصصی جراح فک و صورت دانشگاه شهید بهشتی، فعال در حوزه انواع جراحی زیبایی و درمانی

مقالات دکتر شاهین شمس

«با اشتراک گذاری این مقاله نقش موثری در سبک زندگی خود و دیگران داشته باشید. زیبایی افکار و دانش مکمل زیبایی شماست.»~ با تشکر شاهین شمس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *